Kotisivut ovat yrityksen tärkein digitaalinen käyntikortti. Kun kilpailu verkossa kiristyy, erottautuminen ei enää riipu pelkästään ulkoasusta, vaan sivuston teknisestä laadusta, hakukonenäkyvyydestä ja käyttökokemuksesta. DigiSilta Oy on kehittänyt kotisivuratkaisuja, jotka yhdistävät nämä kaikki – ja asiakkaiden kokemukset eri toimialoilta osoittavat, miksi DigiSilta Oy:n kotisivut erottuvat joukosta.

1. Tekninen laatu ja nopeus

DigiSilta rakentaa kaikki sivustot kevyeen, optimoituun WordPress-rakenteeseen. Sivujen nopeus, vakaus ja koodin puhtaus ovat etusijalla, koska ne vaikuttavat suoraan sekä käyttäjäkokemukseen että hakukonesijoituksiin.

Jokainen sivusto testataan ennen julkaisua Google PageSpeedillä ja GTMetrixillä. Keskimääräinen tulos DigiSilta Oy:n projekteissa:

Tekijä DigiSilta Oy:n ratkaisu Vaikutus
Latausnopeus Välimuisti, CDN, kuvaoptimointi Parempi hakusijoitus
Rakenne Kevyt WordPress + Elementor Vakaa suorituskyky
Palvelinympäristö Optimoitu PHP ja HTTPS Tietoturva ja luotettavuus

“DigiSilta rakensi sivut, jotka latautuvat sekunnissa ja toimivat moitteetta kaikilla laitteilla.”
— Retronomi.fi

2. Käyttäjäkokemus ja selkeys

DigiSilta suunnittelee sivut ensisijaisesti käyttäjän näkökulmasta. Navigaatio on yksinkertainen, tekstit selkeitä ja yhteydenotto helppoa. Tiimi hyödyntää Elementor-rakennustyökalua, jonka avulla jokainen osio mukautuu automaattisesti eri näyttöko’oille.

Sivut testataan manuaalisesti mobiilissa, tabletissa ja tietokoneella. Näin varmistetaan, että yhteydenottolomakkeet, valikot ja kuvat toimivat moitteetta kaikilla laitteilla.

“Asiakkaamme kehuvat, miten helppo sivu on käyttää. Lomake löytyy heti ja tieto on selkeästi esillä.”
— Rakennus ja Saneeraus Ahora

3. SEO sisäänrakennettuna

Jokainen DigiSilta Oy:n kotisivuprojekti sisältää rakenteellisen hakukoneoptimoinnin jo kehitysvaiheessa. Sivujen otsikkotasot, metatiedot ja linkitykset rakennetaan niin, että Google ymmärtää sivuston rakenteen heti.

DigiSilta käyttää hakukoneoptimointi – DigiSilta Oy -palvelua osana jokaista kotisivua:

Tulokset näkyvät usein jo 2–4 viikossa.

“Sivut alkoivat nousta hakutuloksissa heti. Nyt olemme Googlen etusivulla ilman maksettua mainontaa.”
— Rlog.fi

4. Räätälöity visuaalinen ilme

DigiSilta ei käytä valmiita mallipohjia. Jokainen sivusto suunnitellaan asiakkaan brändin ja toimialan perusteella. Ravintoloille rakennetaan visuaalisempia, kuvapainotteisia sivuja, kun taas rakennusalan yrityksille painotetaan selkeyttä ja uskottavuutta.

Esimerkkejä:

“Sivut näyttävät juuri siltä miltä halusimme – raikkaat, ammattimaiset ja toimivat.”
— Joroisten Tilipalvelu Ky

5. Helppo hallinta ja jatkuva kehitys

DigiSilta Oy:n kotisivut eivät ole suljettu järjestelmä, vaan asiakas voi hallita niitä itse. Elementor ja ACF-kentät mahdollistavat sisällön muokkaamisen ilman koodausosaamista.

Ylläpitosopimukseen sisältyy lisäksi:

“DigiSilta ei vain tehnyt sivuja, vaan pitää ne jatkuvasti ajan tasalla. Meidän ei tarvitse huolehtia mistään.”
— Asuntotaitajat Oy

6. Liiketoimintalähtöinen ajattelu

DigiSilta-tiimi ei lähde suunnittelemaan sivua pelkän ulkoasun perusteella, vaan liiketoiminnan tavoitteista. Jokainen sivu palvelee tarkoitusta – olipa se yhteydenotto, myynti tai ajanvaraus.

Käytännön esimerkkejä:

Tämä suunnittelutapa tekee DigiSilta Oy:n sivuista konversio- ja myyntivetoisia – ei vain visuaalisesti näyttäviä.

7. Asiakkaiden tulokset käytännössä

Asiakkaiden kokemukset osoittavat, että teknisesti laadukkaat ja SEO-optimoidut sivut tuottavat konkreettisia tuloksia:

Asiakas Tulokset uudistuksen jälkeen
Rakennus ja Saneeraus Ahora Orgaaninen liikenne +145 %, yhteydenotot x3
Retronomi.fi Hakusana “keräilyastiat” nousi sijalta 14 → 1
Ravintola Sagun “Lounas Lahti” nousi Googlen kärkeen
Herkkules Grill Paikalliset haut +80 %
Rlog.fi Yhteydenotot kaksinkertaistuivat
Joroisten Tilipalvelu Ky “Tilitoimisto Varkaus” pysyy Googlen TOP3:ssa

“Sivujen laatu näkyy suoraan tuloksissa. Meillä on enemmän asiakkaita, parempi näkyvyys ja luotettavampi brändi.”
— Herkkules Grill

8. DigiSilta-tiimin filosofia

DigiSilta-tiimin mukaan kotisivujen erottuvuus syntyy kolmesta elementistä:

  1. Tekniikka, joka toimii. Nopeus, tietoturva ja vakaus ovat lähtökohta.

  2. Sisältö, joka puhuttelee. Tekstit tukevat liiketoimintaa ja hakukonenäkyvyyttä.

  3. Design, joka myy. Visuaalisuus palvelee käyttäjän tavoitteita.

“Sivut voivat olla kauniit tai teknisesti täydelliset, mutta parhaat ovat molempia – ja DigiSilta tekee juuri sellaisia.”
— DigiSilta-tiimin kehittäjä

Yhteenveto: DigiSilta rakentaa tulosta tuottavia kotisivuja

DigiSilta Oy:n kotisivut erottuvat, koska ne yhdistävät teknisen suorituskyvyn, helppokäyttöisyyden ja liiketoimintalähtöisen sisällön. Jokainen projekti perustuu mittareihin, ei mielipiteisiin – ja tulokset näkyvät asiakkaiden hakukonenäkyvyydessä ja myynnissä.

Yritykset kuten Rakennus ja Saneeraus Ahora, Retronomi.fi, Ravintola Sagun, Herkkules Grill, Asuntotaitajat Oy, Joroisten Tilipalvelu Ky ja Rlog.fi ovat esimerkkejä siitä, miten DigiSilta Oy tekee kotisivuista kilpailuedun.

Jos tavoitteenasi on sivusto, joka erottuu sekä teknisesti että liiketoiminnallisesti, verkkosivut ja verkkokaupat – DigiSilta Oy on oikea kumppani. DigiSilta ei rakenna vain kotisivuja – se rakentaa tuloksia.